Begeleider zijn bij Unaty is werken met zin!

Bij Unaty wordt je gezien, kan je je ideeën en energie kwijt, krijg je een eerlijke beloning en letten we met jou op de balans tussen werk en privé.

Bij Unaty geloven we dat het begeleiden van mensen meer is dan een beroep. Als medewerker bij ons draag je dagelijks bij aan het welzijn en de levenskwaliteit van de mensen die we mogen begeleiden. Samen bouwen we aan een warme, veilige omgeving waarin ieder mens zich gehoord, gezien en ondersteund voelt en kan toewerken naar zelfredzaamheid, herstel en eigen regie. Teamleden mogen van Unaty verwachten dat we werken met hart en ziel en ook met zakelijkheid en professionaliteit. Om zo samen het mooiste werk te doen dat er bestaat.

Waarom kiezen voor Unaty?

Betekenisvol werk
Jij maakt elke dag het verschil in het leven van mensen.

Kwaliteit
Je zet je in voor kwalitatief hoogstaande begeleiding en de organisatie die dit mogelijk maakt.

Zingeving
Je draagt bij aan het weer of meer ervaren van zin.

Persoonlijke ontwikkeling
We bieden je volop kansen om te groeien, met interne verdiepingen, loopbaanbudget en doorgroeimogelijkheden, zoals overstijgende taken.

Passende matches
Je kwaliteiten en wie jij bent als mens staan centraal in de koppeling aan de mensen die je gaat begeleiden.

Flexibiliteit
Je werk past bij jouw leven en levensfase, met o.a. flexibele werktijden zorgen we er samen voor dat werk en privé in balans blijven.

Eigenzinnig
Je hebt de vrijheid om naar eigen inzicht je professionele kennis en kunde in te zetten. Samen met de client geef je vorm aan het begeleidingstraject.

Expertises
Jouw unieke talenten en expertises geven we graag alle ruimte.

Support
Je ontvangt steun waar nodig en kunt altijd professioneel sparren, zonder onnodige bemoeienis.

Kleinschaligheid
Je treft bij ons echt korte lijnen en persoonlijke gezichten.

Meegroeien
Meedenken en doen bij onze groeiende en in ontwikkeling zijnde organisatie vinden we belangrijk.

Welzijn
Jouw plezier in het werk en eigen gezondheid is voor ons een voorwaarde zodat je je werk goed kunt doen.

Goed geregeld
Een passende arbeidsovereenkomst volgens het CAO Sociaal Werk, IKB (individueel keuzebudget), loopbaanbudget, vakantiegeld en eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding en aanreistijdvergoeding, werktelefoon en een aanvullend pensioen volgens Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Gezellige werksfeer
Je komt terecht in een betrokken en divers team waarin samenwerking en medemenselijkheid centraal staan.

Welkom
We heten je van harte welkom met een warme start en een zorgvuldige inwerkperiode.

Ben jij bevlogen, heb je een groot hart voor mensen met een psychische kwetsbaarheid en ben je er klaar voor om deel uit te maken van ons unieke team?

 

Vacatures

In deze ambulante functie bevorder je de zelfredzaamheid en stabiliteit van cliënten in hun thuissituatie. Het doel is dat zij zo zelfstandig mogelijk kunnen leven, kunnen herstellen en meer levensgeluk en zin kunnen ervaren.

Met iedere cliënt stel je een begeleidingsplan op en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering hiervan. Daarbij coördineer je de zorg rond cliënten en onderhoud je actief externe en interne contacten die voor de begeleiding van belang zijn. Waar nodig bied je praktische ondersteuning. De basis voor je werk is de vertrouwensband die je opbouwt met cliënten. Verder beheer je de dossiers, registreer je en voer je de administratie.

Functie-eisen

  • Een groot hart voor en ervaring met mensen met een psychosociale of psychische kwetsbaarheid.
  • Zich kunnen vinden in waar wij voor staan en onze benadering.
  • Energie en enthousiasme om bij te dragen aan een groeiende onderneming.
  • Graag ambulant en flexibel willen werken.
  • Houden van samenwerken, maar ook zelfstandig problemen kunnen oplossen.
  • In staat om het begeleidingsproces te coördineren en organiseren.
  • Dossiers en de administratie van je werkzaamheden goed op orde houden.
  • Vaardig om zowel geplande als ongeplande werkzaamheden efficiënt uit te voeren.
  • Levenservaring en ervaringsdeskundigheid is waardevol.
  • Afgeronde passende sociale opleiding op minimaal HBO-niveau.
  • Je blijft jezelf graag ontwikkelen en bijscholen.
  • Je hebt minimaal 8 uur per week ruimte voor het begeleiden van cliënten.
  • Eigen vervoer ter beschikking.
  • Een referentiecheck en het overhandigen van een VOG maken deel uit van de procedure.
  • Zet jij boksen graag in als middel tijdens de begeleiding, ben jij een professional organizer, ervaringsdeskundige begeleider, jobcoach of werk je systemisch? Ben je autismedeskundige begeleider? Heb jij veel ervaring met een bepaalde doelgroep of werkwijze? Deze en andere bijzondere expertises zijn ook zeer welkom bij Unaty.

Aanbod

  • Veel voldoening door zinvol werk met bijzondere mensen.
  • Een uitdagende baan met veel flexibiliteit en diepgang.
  • Een leuk kleinschalig betrokken team in ontwikkeling.
  • Intervisie, verdiepingsmomenten en teammeetings, waarin we bijdragen aan elkaars groei.
  • Een contract voor 1 jaar op basis van de CAO Sociaal werk met daarbij reiskostenvergoeding, pensioenregeling, IKB en een werktelefoon of een overeenkomst op ZZP-basis. Uren in overleg.

Ben jij die enthousiaste begeleider die we zoeken?

Solliciteren

Stuur gelijk je CV en motivatie!

Mail naar sollicitatie@unaty.nl.

De adviesraad is gevraagd om de bestuurder van Unaty waar nodig gevraagd en ongevraagd te adviseren. Doel hiervan is de optimalisering van werkprocessen, hoogstaande begeleiding, gedegen bedrijfsvoering en een groeiende stevige positie in de markt. Hiermee heeft de adviesraad een adviserende, stimulerende, bijdragende en optimaliserende functie. De adviesraad dient met name als laagdrempelige sparringpartner bij situaties, veranderingen en beslissingen.

Invulling

  • Sparren over vragen, vernieuwingen en ontwikkelingen.
  • Gevraagd en ongevraagd meedenken en adviseren over de interne en externe bedrijfsvoering.
  • De bestuurder adviseren bij organisatieontwikkelingen, aspecten van de organisatiebeoordeling, bij dilemma’s en beslissingen.

Leden adviesraad

  • Heel waardevol als de leden bij willen dragen aan de ontwikkeling van Unaty en daarbij hun expertise, inzicht, kennis, ervaring, eventueel netwerk en vooral unieke kijk willen inzetten.
  • Super fijn als de leden van de adviesraad mee willen denken bij overkoepelende zaken, grote lijnen alsook praktische invulling van beleid. 
  • Externe en interne ontwikkelingen die van invloed zijn, ons stevig positioneren, bestuursschap, een gezonde organisatie zijn, groeien en trouw zijn aan waar we voor staan en andere uitdagingen kunnen aan bod komen.
  • Met plezier gezamenlijk sparren over ontwikkelingen, verbeteringen en optimalisering.
  • Unaty een warm hart toe wensen en willen bijdragen aan haar groei en ontwikkeling.

Vorm

  • Frequentie en locatie in afstemming
  • Inclusief lunch of diner en met stimulerend en tof gezelschap
  • Groeiende in ontwikkeling zijnde en nog gezamenlijk vorm te geven.

Interesse

Vind je het leuk om je aan te sluiten bij de raad der wijzen?

Neem gelijk contact op met Una van Maarseveen via 06-83316905 of info@unaty.nl.